H Black Friday και η Cyber Monday πλησιάζουν και την περίοδο αυτή είναι αυξημένη η ζήτηση για ταχυδρομικές υπηρεσίες. Έτσι, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT) έχει εκδώσει ορισμένες συστάσεις προς τους καταναλωτές, τις εταιρείες ταχυμεταφορών αλλά και τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναλυτικά οι οδηγίες Προς τους καταναλωτές: Για τη βέλτιστη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή προβλημάτων κατά τη διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών τους από εταιρείες ταχυμεταφορών (courier), οι καταναλωτές, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων επικαλούμενο την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων συνίσταται να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα ακόλουθα: Χρόνος και σημείο παράδοσης/παραλαβής: Πριν από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας από ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, τη συνεργαζόμενη επιχείρηση ταχυμεταφορών, τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, τη δυνατότητα ειδοποίησής σας αναφορικά με την ακριβή μέρα που θα παραληφθεί, καθώς και τον αριθμό αποστολής της (tracking number). Επιπλέον, αξιοποιήστε το χώρο «σχολίων» στη φόρμα παραγγελίας του προϊόντος, αναγράφοντας επιπρόσθετες πληροφορίες προς την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα διευκολύνουν […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.